کاسکو به عنوان یکی از محبوب ترین حیوانات خانگی و به عنوان یک پرنده ی باهوش و جذاب همواره مورد توجه قرار گرفته است و افراد بسیاری را جذب ویژگی های منحصر به فرد خود گردانیده  ، به طوری که امروزه در سطح جهانی به عنوان یک طوطی محبوب و مورد علاقه ی اغلب افراد شناخته شده است و بسیاری از افراد تمایل به خرید و نگهداری از این طوطی استثنایی دارند . اگرچه کاسکو یک طوطی خاص با ویژگی هایی کاملا متفاوت و منحصر به فرد می باشد اما قابل ذکر است که برای داشتن یک کاسکو مورد علاقه باید ابتدا کاسکو به خوبی مورد تربیت و آموزش قرار داده شود و در نهایت یک کاسکو محبوب خواهید داشت.

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو جوان اهلی و سخنگو می باشد که این کاسکو کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد که به خوبی روی دست می آید و رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش برقرار می نماید. این کاسکو جوان دنیای پرندگان در حال حاضر ۱ ساله می باشد و توانایی مناسبی نیز در یادگیری و بیان کلمات کسب نموده است به طوری که در حال حاضر توانایی بیان ۶ کلمه را با تن صدایی مناسب دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو جوان اهلی و سخنگو می توایند به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>