کاسکو یک پرنده ی کاملا استثنایی و منحصر به فرد با ویژگی های مخصوص به خود می باشد که کمتر پرنده ای قابلیت رقابت با آن را دارند و در واقع باید گفت که هیچ پرنده ای در تمام ابعاد نمی تواند رقیب کاسکو به عنوان یک پرنده ی محبوب باشد چرا که کاسکو به عنوان یکی از باهوش ترین طوطی ها معرفی گردیده و هم چنین از توانایی بسیار بالایی در یادگیری و درک کلمات و رفتارها نیز برخوردار است و به عنوان یک طوطی سخنگو بسیار ماهر و توانا نیز معرفی می گردد.

فروش کاسکو جوان دستی و شاداب

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو جوان دستی و شاداب است که یک طوطی کاسکو بسیار باهوش ، شاداب و کاملا سالم است که به خوبی رام و دستی شده است و یک کاسکو کاملا اهلی با رفتاری دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش می باشد و کاملا مستعد یادگیری می باشد و در حال حاضر نیز که یک طوطی ۱ ساله است توانایی بیان ۴ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت واضح کسب کرده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو جوان دستی و شاداب و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>