فروش کاسکو جوان دم قرمز سخنگو

کاسکو african grey parrot که اغلب با نام طوطی خاکستری آفریقایی نیز شناخته دشه است یک نوع طوطی بسیار شاخص و ارزشمند می باشد که دارای توانایی های فراتر از سایر طوطی سانان می باشد و از این رو مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است . از جمله ی ویژگی های بارز یک کاسکو تربیت شده و اهلی می توان به قدرت سخن گویی بسیار بالا ، توانایی یادگیری کلمات و مفاهیم ، درصد هوش و استعداد بالا و … اشاره نمود که کمتر طوطی می توانند تمام این ویژگی ها را در کنار هم داشته باشند.

فروش کاسکو جوان دم قرمز سخنگو

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی کاسکو فروشگاه دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو جوان دم قرمز سخنگو می باشد که یک طوطی کاسکو با پرهایی کاملا مرتب و منظم چیده شده است و از سلامت کامل نیز برخوردار است و به خوبی رام و دستی شده است و یک طوطی کاملا اهلی شده است . هم چنین کاسکو جوان دنیای پرندگان یک طوطی کاسکو سخنگو و باهوش است که در حال حاضر ۲ ساله می باشد و توانایی بیان ۲۲ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح بیان می کند.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو جوان دم قرمز سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>