کاسکو یکی از هزاران گونه پرنده شناخته شده در سراسر دنیا می باشد که با داشتن ویژگی هایی بسیار متمایز از سایر گونه ها به یک طوطی منحصر به فرد و محبوب جهانی تبدیل گردیده و هر ساله افراد بسیاری علاقه مند به خرید و نگهداری از این طوطی جذاب می باشند . هم چنین این ویزگی ها ی متمایز باعث شده که کاسکو در لیست ۱۰طوطی برتر و پر طرفدار دنیا قرار بگیرد و هر روزه افراد بسیاری به جمع طرفداران آن بپیوندند. بارزترین ویژگی یک کاسکو میزان هوش و استعداد فوق العاده ی آن می باشد که در حد هوش یک میمون تخمین زده شده است.

فروش کاسکو جوان زیبا

 یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو جوان زیبا می باشد که یک کاسکو ۱ ساله ی بسیار زیبا با پرهایی مرتب و منظم چیده شده و صاف می باشد و از زیبایی خاصی برخوردار است ، هم چنین این کاسکو جوان دنیای پرندگان بسیار باهوش و مستعد می باشد و در حال حاضر نیز توانایی بیان ۴ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو جوان زیبا و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>