کاسکو یک پرنده ی زیبا از خانواده ی طوطی سانان است که به دلیل داشتن ویژگی هایی منحصر به فرد و جالب توجه از شهرت جهانی برخوردار می باشد . از جمله ویژگی های منحصر به فرد کاسکو باید به هوش و استعداد فوق العاده ، توانایی یادگیری و قدرت سخن گویی ان اشاره نمود که هیچ طوطی دیگری تمام این ویژگی ها را در این سطح دارا نمی باشد و به این دلیل است که کاسکو از تمام طوطی های دیگر متمایز می باشد و علیرغم اینکه جزء طوطی های بسیار زیبا نیست در لیست ۱۰ طوطی برتر دنیا قرار دارد و هم چنین به عنوان باهوش ترین طوطی دنیا معرفی شده است.

فروش کاسکو جوان 1.5 ساله سخنگو

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو جوان ۱٫۵ ساله سخنگو می باشد که یک کاسکو جوان بسیار زیبا با پرهایی کاملا مرتب و منظم چیده شده می باشد و یک طوطی کاملا رام و دستی و اجتماعی است که رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش دارد. هم چنین این کاسکو جوان که در حال حاضر ۱٫۵ ساله می باشد از هوش و استعداد بسیار خوبی برخوردار است و توانایی بیان ۱۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو جوان ۱٫۵ ساله سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی:۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>