فروش کاسکو دستی شده بالغ و زیبا

خرید کاسکو سخنگو دم قرمز 3 ساله

کاسکو یکی از محبوب ترین طوطی ها و پرندگان در سراسر جهان می باشد که به خاطر ویژگی های متمایز کننده ای که دارد همواره پس از شناسایی و توصیف در سراسر جهان به عنوان یک طوطی جذاب و مورد توجه مطرح گردیده است ، هم چنین رفتار دوستانه و عاطفی کاسکو نیز موجب گردیده تا اغلب انسان را به خود وابسته گردانیده و به عنوان یک همدم بسیار مهربان و استثنایی معرفی شده است . از سایر ویژگی های استثنایی یک کاسکو می توان به هوش و استعداد بسیار بالا کاسکو اشاره نمود که هم رده ی هوش دلفین ، میمون و حتی یک کودک نوپای انسان معرفی شده است و از این رو برای زندگی با انسان یک موجود کاملا قابل درک می باشد.

فروش کاسکو دستی شده بالغ و زیبا

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو دستی شده بالغ و زیبا می باشد که یک طوطی بسیار باهوش و دوست داشتنی با توانایی هایی قابل توجه و متمایز می باشد و به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می نشیند . هم چنین این کاسکو بالغ دستی شده در حال حاضر ۲ ساله می باشد و توانایی بیان ۱۷ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو دستی شده بالغ و زیبا و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>