کاسکو african grey parrot   یک نوع طوطی استثنایی و بی نظیر در سخنگویی می باشد که در این زمینه هیچ طوطی دیگری قادر به رقابت با کاسکو نمی باشد و به این دلیل کاسکو به عنوان یک پرنده ی محبوب شناخته شده است. البته باید در خرید کاسکو توجه کافی نمود و پیش از هر اقدامی جهت خرید کاسکو سخنگو باید به یک سری نکات اساسی در مورد کاسکو توجه نمود و در مورد آن با افراد صاحب نظر مشورت کرد و در نهایت با توجه به شرایط زندگی خود و نوع کاسکو مورد علاقه اقدام به خرید کاسکو نمود.

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو سخنگو ۳ ساله ی باهوش می باشد که این کاسکو کاملا رام و دستی شده و اهلی است و به خوبی روی دست می آید و رفتاری اجتماعی و صمیمانه با اطرافیانش برقرار می نماید. هم چنین این کاسکو توانایی بیان ۵۷ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و بسیار مستعد یادگیری می باشد . کاسکو سخنگو دنیای پرندگان درک مناسبی نیز از کلمات و مفاهیم کسب کرده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیز
    لطفا تماس بگیرید
    ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

  2. فریبا حسینی می‌گه:

    آقای ندافی سلام و خسته نباشید

    حدود ۲ سال پیش از شما خوکچه هندی خریدم و با اطلاعات خوبی که بابت نگهداریش بهم دادین تونستم بخوبی از پسش بر بیام

    الان دنبال سنجاب هستم تا به حیوون های خونگیم اضافه کنم.
    میخوام قبول زحمت فرموده و بازهم راهنمام باشین.
    لطفا بفرمایید که شما سنجاب داریدیا خیر؟اگر دارید با چه قیمتی؟
    من الان ساکن ساری هستم امکان ارسال برای من وجود داره؟
    و اگه بتونین راجع به شرایط نگهداریش برام توضیحاتی بدین ممنون میشم
    موفق و پایدار باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>