اگرچه کاسکو یک طوطی سخنگوی بسیار ماهر و توانا و یک پرنده ی گرم وصمیمی و دوست داشتنی می باشد و دارای مزایای بسیاری نسبت به سایر طوطی سانان می باشد و خرید کاسکو سخنگو همواره مورد توجه انسان ها بوده و یک تفریح بسیار مناسب و جذاب به شمار می آید اما باید پیش از خرید کاسکو سخنگو به یک سری نکات اساسی در مورد کاسکو ، نوع زندگی و تغذیه ، علائم سلامتی و … دقت نمود. هم چنین یکی از مواردی که در مورد کاسکو بسیار مهم است اهلی بودن آن می باشد. چرا که دستی کردن طوطی کاسکو از جمله مواردی است که افراد مبتدی در انجام آن اغلب دچار مشکل می گردند.

فروش کاسکو 1.5 ساله سخنگو

یکی ازمواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو ۱٫۵ ساله سخنگو می باشد که یک طوطی رام و اهلی شده است که به خوبی روی دست می آید و رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش نیز برقرار می نماید . هم چنین این طوطی کاسکو یک طوطی بسیار باهوش و مستعد یادگیری می باشد به طوری که در حال حاضر توانایی بیان ۱۵ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب نموده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو ۱٫۵ ساله سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>