کاسکو یک طوطی با ویژگی هایی منحصر به خود در میان هزاران گونه طوطی موجود و شناخته شده در دنیا می باشد که به دلیل توانایی های خاص درک و رفتاری اش امروزه در سراسر جهان به عنوان یک طوطی استثنایی و منحصر به فرد و البته پر طرفدار تبدیل گردیده است. هم چنین هر روزه افراد بسیاری به جمع طرفداران کاسکو می پیوندند و تمایل به نگهداری و خرید این طوطی خاص پیدا می کنند به طوری که امروزه کاسکو به یک رقیب سر سخت برای سگ و گربه به عنوان یک حیوان خانگی محبوب تبدیل گرده است. در میان تمام ویژگی های شگفت انگیز یک کاسکو داشتن هوش و استعداد بی نظیر آن است که موجب تمایز از سایر طوطی سانان نیز گردیده است.

images

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو ۲ ساله بالغ باهوش می باشد که یک کاسکو کاملا رام و اهلی شده می باشد و به خوبی روی دست می آید و رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش نیز دارد. هم چنین این کاسکو بال باهوش در حال حاضر توانایی بیان ۳۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب نمودهه است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو ۲ ساله بالغ باهوش و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>