کاسکو یک طوطی بسیار زیبا و دوست داشتنی با توانایی های کاملا خارق العاده می باشد که هیچ طوطی دیگری توانایی های آن را ندارند . هم چنین از کاسکو اغلب به عنوان یک طوطی مهربان و یک همدم خانگی طولانی مدت که سال های سال در کنار صاحبانش زندگی  می کند یاد می گردد. هم چنین از ویژگی های یک کاسکو می توان به هوش و استعداد بی نظیر ، قدرت سخن گویی و یادگیری می توان اشاره نمود. هم چنین برای خرید کاسکو اغلب خرید جوجه کاسکو پیشنهاد می گردد چرا که آموزش جوجه کاسکو بسیار راحت تر و بهتر از کاسکو بالغ می باشد .

فروش کاسکو 2.5 ساله سخنگو باهوش

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروشش کاسکو ۲٫۵ ساله سخنگو باهوش می باشد که یک کاسکو کاملا رام و دستی شده و اهلی با رفتاری اجتماعی می باشد که یک طوطی کاملا مطیع است و هم چنین بسیار باهوش و مستعد یادگیری نیز می باشد به گونه ای که در حال حاضر که ۲٫۵ ساله می باشد توانایی بیان ۱۵۰ کلمه را به صورت کاملا واضح دارد که این توانایی آن را به یک کاسکو استثنایی تبدیل نموده است. از جمله مواردی که بیان می کند می توان به سوره ی توحید ، صلوات ، شمارش اعداد از ۱ تا ۱۱ ، شعر از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست و چندین شعر دیگر و … اشاره نمود.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو ۲٫۵ ساله سخنگو باهوش و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>