فروش کاسکو ۳ ساله سخنگو

فروش طوطی کاسکو باهوش سخنگو دستی شده بالغ

کاسکو یک طوطی منحصر به فرد و بسیار جذاب از میان انواع طوطی سانان می باشد که داشتن ویژگی های خاصی موجب شده تا کاسکو به عنوان یکی از محبوب ترین طوطی ها معرفی گردد. از جمله ی ویژگی های متمایز کاسکو که آن را به یک طوطی جذاب و محبوب تبدیل نموده است می توان به توانایی سخن گویی بسیار بالا ، داشتن هوش و استعداد منحصر به فرد ، قدرت یادگیری بی نظیر و … اشاره نمود که کمتر طوطی می تواند قابلیت رقابت با کاسکو را در هر یک از این زمینه ها داشته باشد.

فروش کاسکو 3 ساله سخنگو

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو ۳ ساله سخنگو می باشد که یک کاسکو کاملا رام و دستی شده و اهلی و بسیار باهوش می باشد که توانایی بسیار خوبی نیز در سخنگویی کسب نموده است و در حال حاضر که ۳ ساله می باشد ۵۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح بیان می نماید ، از جمله مواردی که بیان می کند می توان به ۵ تن و هم چنین شمارش اعداد از ۱ تا ۶ اشاره نمود.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو ۳ ساله سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>