فروش کانور سر سیاه جفت خورده

فروش کانور سر سیاه جفت خورده

کانور سر سیاه یا همان پاراکیت سر سیاه یک طوطی با جثه ای کوچک و البته با پرهایی رنگارنگ و بسیار زیبا می باشد که بومی حوضه آمازون می باشد و از جذابیت های ظاهری بسیار بالایی برخوردار است که اغلب افراد مجذوب ظاهر دل انگیز این طوطی می گردند. این طوطی عمدتا به رنگ سبز با یک سر سیاه رنگ می باشد ، گردن و سینه دارای پرهای سیاه و سفید پوسته پوسته می باشد . پرهای پوششی پروازی در بال ها به رنگ قرمز می باشند . منقار به رنگ سیاه و سفید است و پرهای سینه تیره رنگ می باشند.

فروش کانور سر سیاه جفت خورده

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی فروشگاه دنیای پرندگان قرار دارد فروش کانور سر سیاه جفت خورده می باشد که یک جفت کانور بسیار زیبا و دوست داشتنی هستند که هر دو کاملا رام و دستی شده هستند و یک جفت کانور سر سیاه اهلی بسیار زیبا می باشند و یک گزینه بسیار خوب برای علاقه مندان به این طوطی هستند. هم چنین این کانورها دارای پرهایی کاملا مرتب و منظم چیده شده هستند و از سلامتی کامل برخوردارند .

برای بازدید از فروشگاه و خرید کانور سر سیاه جفت خورده و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>