فروش کاکادو پالم

فروش کاکادو پالم

کاکادو پالم یا همان کاکادو نخلی یک نوع خاص از کاکادو می باشد که دارای پرهایی سیاه رنگ است و تنها در ناحیه ی گوش دارای پسوتی قرمز رنگ می باشد و از نظر ظاهری یک کاکادو کاملا منحصر به فرد می باشد ، هم چنین قابل ذکر است که کاکادو پالم بومی گینه نو و کوئیزلند استرالیا می باشد . هم چنین باید اشاره کرد که کاکادو پالم دارای طول عمر زیادی است و به طور متوسط در اسارت ۹۰ سال عمر می کند ، از ویژگی های کاکادو پالم باید به خصوصیات رفتاری آن اشاره کرد این کاکادو یک طوطی بسیار حساس و نجیب است که البته به توجه بسیاری نیاز دارد و تحت تنش بسیار آسیب پذیر است .  این کاکادو در تقلید صدا چندان مستعد نیست و در لیست طوطی های سخنگو مشهور قرار نمی گیرد.

فروش کاکادو پالم

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاکادو پالم می باشد که یک کاکادو بسیار جذاب با پرهایی مرتب و منظم چیده شده می باشد و از سلامت کامل نیز برخوردار است ، هم چنین این کاکادو پالم ماده در حال حاضر یک طوطی ۳ ساله است که به خوبی رام و دستی شده است و یک طوطی کاملا اهلی محسوب می شود.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاکادو پالم و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>