فروش کاکادو کاکل زرد اهلی شده

فروش کاکادو کاکل زرد اهلی شده

کاکادو کاکل زرد یک طوطی از خانواده ی کاکادو ها می باشد و همانند سایر کاکادوها در میان طوطی سانان از جثه ی نسبتا بزرگی برخوردار است و در مورد این کاکادو نیز باید گفت که عمده ترین دلیل محبوبیت آن زیبایی منحصر به فرد است چرا که دارای بدنی سفید رنگ یک دست می باشد و تاج یا همان کاکل زرد رنگ را دارد که علت نام گذاری این کاکادو رنگ تاج آن می باشد. هم چنین کاکادو کاکل زرد یک طوطی بسیار مهربان و عاطفی با رابطه ی دوستانه عمیق با انسان ها می باشد و از توانایی سخن گویی مناسبی نیز برخوردار است.

فروش کاکادو کاکل زرد اهلی شده

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاکادو کاکل زرد اهلی شده می باشد که یک طوطی کاملا سالم ، شاداب و باهوش است که از سلامتی کامل برخوردار است و هم چنین به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می نشیند ، هم چنین این کاکادو کاکل زرد زیبا بسیار مستعد یادگیری می باشد و در حال حاضر که تنها ۱ ساله است کاملا مناسب خرید و آموزش می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاکادو کاکل زرد اهلی شده و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>