فروش کاکادو کاکل زرد دستی

فروش کاکادو کاکل زرد دستی

به طور کلی خانواده ی کاکادو در بر گیرنده ی طیف وسیعی از طوطی های زیبا با جثه ای نسبتا بزرگ در میان طوطی  سانان می باشند که هر جنس از اعضای این خانواده زیبایی های خاص خود را دارد ، در میان این خانواده کاکادو کاکل زرد یک نوع کاکادو بسیار زیبا به بدنی سفید رنگ و تاجی زرد رنگ می باشد که یک طوطی بسیار باهوش و هم چنین با قابلیت سخن گویی می باشد. هم چنین باید ذکر کرد که کاکادو کاکل زرد یک طوطی بسیار مهربان است که همانند سایر کاکادو بسیار علاقه مند به بازی و حرکات آکروباتیک می باشد.

فروش کاکادو کاکل زرد دستی

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاکادو کاکل زرد دستی می باشد که یک کاکادو بسیار زیبا ، دوست داشتنی و باهوش می باشد که از سلامتی کامل برخوردار است و یک طوطی کاکادو کاملا رام و اهلی شده و دستی می باشد که به خوبی روی دست می آید و یک طوطی بسیار مهربان است . این کاکادو کاکل زر یک طوطی سایز ۳ می باشد که ۳ ساله نیز می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاکادو کاکل زرد دستی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>