فروش کاکادو کاکل زرد رام و دستی

فروش کاکادو کاکل زرد رام و دستی

کاکادو یا همان cockatoo یک خانواده از طوطی سانان می باشد که اغلب در میان طوطی ها از جثه ای نسبتا بزرگ برخوردارند و علاوه بر قدرت سخن گویی و توانایی یادگیری خوبی که دارند به دلیل زیبایی و تنوع ظاهری در میان طوطی سانان مطرح می باشند ، یکی از جنس های پر طرفدار در خانواده ی کاکادوها ، کاکادو کاکل زرد می باشد که از ظاهری بسیار زیبا برخوردار است و دارای بدنی سفید رنگ به همراه تاج زرد زیبا می باشد و طرفداران بسیاری را نیز مجذوب خود گردانیده است. هم چنین این کاکادو کاکل زرد در لیست طوطی های سخنگو قرار دارد و چنان چه به خوبی تعلیم ببیند یک طوطی سخنگو بی نظیر خواهد شد.

فروش کاکادو کاکل زرد رام و دستی

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی فروشگاه دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاکادو کاکل زرد رام و دستی می باشد که یک کاکادو بسیار زیبا و باهوش و کاملا رام و اهلی شده است که به خوبی روی دست می آید و رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش نیز دارد و در حال حاضر که فقط ۲ ساله می باشد توانایی بیان ۳ کلمه را به خوبی دارد و مستعد یادگیری در شرایط آموزشی مناسب می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاکادو کاکل زرد رام و دستی  و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>