فروش کاکادو corella

کاکادو corella

کاکادو corella  یک گونه از کاکادوها می باشد که مانند سایر کاکادو ها در میان طوطی سانان از جثه ای نسبتا بزرگ برخوردار است و یک زیر جنس از کاکادوهای سفید می باشد ، هم چنین این کاکادو نیز تنها بومی استرالیا است در حالیکه سایر جنس ها در اندونزی ، فیلپین و … نیز مشاهده می گردند. هم چنین قابل ذکر است که کاکادو corella دارای ۸ زیر گونه می باشد . قابل ذکر است که کاکادو corella  یک کاکادو کمیاب می باشد .

کاکادو corella

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاکادو corella  می باشد که یک کاکادو کاملا رام و اهلی شده است که به خوبی روی دست می آید و هم چنین یک کاکادو کاملا سالم و زیبا می باشد . این کاکادو corella  در حال حاضر ۱٫۵ ساله می باشد و در شرایط مساعد نگهداری می تواند طول عمر بلندی داشته باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید  کاکادو corella  و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>