لوریکیت همیشه بهار MARIGOLD LORIKEET با نام علمی Trichoglossus capistratus یک طوطی زیبا با طول ۲۴ سانتی متر و وزن تقریبی آن بین ۱۰۰-۱۵۰ گرم می باشد. این طوطی دارای ۳ زیر گونه ی : T.c. capistratus, T.c. flavotectus, T.c. fortis می باشد.

در زیر گونه ی T.c. capistratus هر دو جنس نر و ماده دارای سر سبز رنگ به همراه خطوط بنفش – آبی در ناحیه ی پیشانی و چانه است. ناحیه سینه به رنگ زرد است. در ناحیه گردن یک خط گسترده سبز رنگ دیده می شود.شکم به رنگ سبز تیره دیده می شود. سطح زیرین بال ها به رنگ زرد به همراه خطوطی نارنجی بسیار است.

در زیر گونه ی T.c. flavotectus: هر دو جنس نر و ماده دارای سر سبز رنگ به همراه خطوط بنفش – آبی در ناحیه ی پیشانی و چانه هستند. ناحیه سینه به رنگ زرد مایل به نارنجی می باشد. ناحیه گردن به طور گسترده ای به رنگ زرد دیده می شود. شکم سبز تیره مایل به مشکی است.سطح زیرین بال ها به رنگ زرد به همراه خطوطی نارنجی بسیار است.

در زیر گونه ی T.c. fortis : هر دو جنس نر و ماده دارای سر سیاه- قهوه ای می باشند که همراه با خطوطی آبی/بنفش در ناحیه پیشانی و چانه می باشند. گونه ، گردن و پشت چشم سبز رنگ می باشند. شکم سبز/سیاه و سطح زیری بال زرد می باشد.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>