مراقبت و نگهداری طوطی کاسکو

مراقبت و نگهداری طوطی کاسکو

مراقبت و نگهداری طوطی کاسکو

قفس بزرگ برای تمام طوطی ها از جمله کاسکو جزو ملزومات است و در نگهداری و حفظ سلامتی آن بسیار موثر می باشد. قفس مناسب کاسکو باید به طول ۳ فوت،عرض ۲ فوت و ارتفاع ۴ فوت می باشد.  هم چنین فاصله ی میله های قفس به طور متوسط باید ۰٫۷۵ -۱ اینچ باشند.  هم چنین قفس کاسکو باید در یک نقطه امن و آرام قرار گیرد.  هم چنین برای حفظ سلامت کاسکو باید اسباب بازی نیز در اختیارش قرار دهید. توجه داشته باشید که طوطی کاسکو در تقلید صداها و کلمات تبحر خاصی دارد ، پس مراقب صحبت کردن خود باشید.

ارائه یک رژیم غذایی سالم به افزایش سطح رفاه طوطی کاسکو شما کمک قابل توجهی می کند.  به عنوان مثال در حال حاضر پلت های بسیاری برای رفع سوء تغذیه کاسکو موجود می باشند.هم چنین باید سبزیجات و میوه های تازه در اختیار طوطی کاسکو قرار دهید و در رژیم غذایی اش بگنجانید. به خاطر داشته باشید که سبزیجات یک عنصر اساسی در سلامتی کاسکو می باشند.

ورزش مکرر در داخل و خارج قفس یکی از موارد ضروری برای حفظ سلامتی کاسکو است.  اطمینان حاصل کنید که طوطی کاسکو شما چند ساعت در روز را خارج از قفس به فعالیت بدنی می پردازد.  حرکت آزادانه و پرواز خارج از قفس برای سلامتی طوطی کاسکو بسیار ضروری می باشد.

و در پایان بررسی منم دامپزشک برای سلامتی کاسکو ضروری ست ، پس حداقل سالی یک بار کاسکو خود را به دامپزشک نشان دهید تا از نظر بیماری های مختلف بررسی شود.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>