معرفی کاکادو گالا

معرفی کاکادو گالا

معرفی کاکادو گالا

کاکادو گالا یک حیوان خانگی بسیار محبوب در ایالات متحده آمریکا و اروپا می باشد . این طوطی در طبیعت به عنوان آفت شناخته می شود و هزاران نفر از آن در طبیعت یافت می شود . هزینه کاکادو گالا در استرالیا تقریبا صفر است و در عین حال یک طوطی بسیار با ارزش است و  اغلب ارزش بازار طوطی در اروپا را نیز دارد .

معرفی کاکادو گالا

کاکادو گالا دارای دو گونه است که توسط رنگ حلقه ی چشم از یکدیگر متمایز می گردند. حلقه ی چشم در زیر گونه ی E . roseicapillus roseicapillus قرمز رنگ است و در زیر گونه ی  E. roseicapillus assimilis خاکستری می باشد. این دو زیر گونه از نظر سایر ویژگی های مشابه هستند و دارای سر سفید رنگ و تاج صورتی می باشند. گردن ، قفسه سینه و شکم به رنگ صورتی مایل به قرمز دیده می شوند. کاکادو گالا از تولید مثل مناسبی برخوردار است و معمولا ۳-۵ تخم  می گذارد که معمولا پس از ۲۵ روز تبدیل به جوجه می شوند . نوزادان گالا برای آموزش فوق العاده هستند. رنگ بسیار زیبای کاکادو گالا در میان کاکادوها یک دلیل عمده محبوبیت آن می باشد. جوجه های گالا از یک روزگی یک حیوان خانگی خود هستند. هم چنین گالا از نظر شخصیتی یک طوطی نسبتا مستقل می باشد.

کاکادو گالا به شدت در معرض بیماری چاقی است پس بسیار مهم است که گالا در فضا ساعاتی را ورزش نماید.  هم چنین باید به آنها یک رژیم غذایی متعادل داده شود و باید مطمئن شوید که در رژیم غذایی آنها گلرنگ و آفتابگردان کم است که منجر به چاقی نشود. بهتر است از سبزیجاتی چون ذرت ، نخود فرنگی ،هویج و لوبیا استفاده نمایید.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>