مکمل غذایی طوطی و کاسکو با نام نوتری برد nutri bird محصول شرکت VERSELLE-LAGA تولید کشور اسپانیا می باشد. این غذا یا مکمل غذایی طوطی همانند سایر مکمل ها سرشار از انواع ویتامین ها ، پروتئین ها ، اسید های آمینه و … می باشد و خود یک نوع غذای کامل است. مکمل غذایی طوطی علاوه بر تمام مواد ذکر شده دارای آنزیم های مادری برای هشم غذای طوطی می باشد. این مکمل غذایی در سنین پائین بسیار موثر است و به تامین انرژِی مورد نیاز بدن طوطی کمک قابل توجهی می کند. مکمل غذایی طوطی برای انواع گونه های طوطی سانان چون کاسکو ، آرا ، عروس هلندی ، طوطی ملنگو و … مورد استفاده قرار می گیرد.

مکمل غذایی طوطی

مکمل غذایی طوطی

تصویر فوق مربوط به مکمل غذایی طوطی می باشد که در بسته های ۸۰۰ گرمی به فروش می رسد و از کیفیت بسیار بالا و مناسبی جهت تقویت نیروی جسمانی طوطی در سنین پایین برخوردار است.

برای بازید از فروشگاه و خرید مکمل غذایی طوطی می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

1 دیدگاه

  1. هانی می‌گه:

    سلام ببخشید قیمتش چنده؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>