مرغ مینا دارای نژادهای مختلفی می باشد که از مهم ترین و معروف ترین آنها مینا گوشواره ای جاوه و مینا معمولی می باشند. مینا گوشواره ای جاوه سخنگو Hill Mynah پرنده ای کاملا اجتماعی ، با نشاط و سر زنده می باشد. این مرغ مینا با نام مینا گوشواره ای ، مینا جاوه ، مینا آفریقایی و… معروف است.
یک مینا گوشواره ای جاوه سخنگو بسیار زیبا در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این مینا گوشواره ای جاوه سخنگو ۱/۵ می باشد و دارای پرهایی بسیار صاف ، منظم و مرتب چیده شده ی زیبا می باشد و در سلامت کامل به سر می برد. مینا گوشواره ای جاوه سخنگو توانایی بیان ۱۸ کلمه را به صورت کاملا واضح دارد و تن صدای زیبا و جذابی دارد. از جمله کلماتی که این مینا بیان می کند می توان به : سلام مهندس ، عسل ، عسلم ، اصغر آقا ، الله ، محمد ، علی ، الو ، مینا ، حسین ، طلا ، الو ، بابا ، بای بای و … می باشد . در ضمن اسم این مینا جاوه ارسلان می باشد که اسم خود را نیز به زیبایی بیان می کند.

مینا گوشواره ای جاوه سخنگو

مینا گوشواره ای جاوه سخنگو

برای بازدید از فروشگاه و خرید این مینا گوشواره ای جاوه سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>