پاراکیت بال سفید (White-winged Parakeet)

پاراکیت بال سفید

پاراکیت بال سفید (White-winged Parakeet) با نام علمی Brotogeris versicolurus همراه با پاراکیت دم قناری در حوضه ی رودخانه ی آمازون از جنوب شرقی کلمبیا به سمت دهانه ی رودخانه در برزیل مشاهده شده است. جمعیت هایی از پاراکیت بال سفید در لیما ، پرو ، لس آنجلس ، سان فرانسیسکو ، کالیفرنیا ، میامی و فلوریدا زندگی می کنند. اگرچه جمعیت های وحشی در زیستگاه های طبیعی با کاهش جمعیت رو به رو شده اند.

 طول بدن پاراکیت بال سفید ۲۲ سانتی متر می باشد و عمده ی رنگ بدنش سبز رنگ است. فقط در بخش تاسو بال رنگ زرد به چشم می خورد و بارز ترین ویژگی این پاراکیت تکه های سفید رنگ روی بال می باشد که در هنگام پرواز به خوبی آشکار می گردد.

پاراکیت بال سفید در زیستگاه طبیعی خود از کرم ها و انواع میوه تغذیه می نماید و جمعیت های بسیاری از آن از شهد و گل نیز تغذیه می کنند.

پاراکیت بال سفید اغلب لانه ی خود را درون حفره هایی در درختان می سازد که این حفره ها را به صورت تونل در درختان مرده می سازد. به طور معمول پاراکیت بال سفید ۴-۵ تخم می گذارد که تخم ها پس از ۲۶ روز تبدیل به جوجه می شوند و جوجه ها پس از ۴۵ روز پس از خروج از تخم قادر به ترک لانه خواهند بود.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>