پاراکیت سینه سفید (White-breasted Parakeet)

پاراکیت سینه سفید (White-breasted Parakeet)

پاراکیت سینه سفید (White-breasted Parakeet) با نام علمی Pyrrhura albipectus هم چنین با عنوان پاراکیت گردن سفید یک گونه طوطی از خانواده ی Psittacidae  می باشد. پاراکیت سینه سفید در جنوب اکوادر و در مجاورت شمال پرو مشاهده می گردد. زیستگاه طبیعی پاراکیت سینه سفید جنگل های مونتانه مرطوب نیمه گرمسیری و گرمسیری می باشد و به دلیل از دست دادن زیستگاه در لیست گروه در معرض خطر انقراض قرار گرفته است.

پاراکیت سینه سفید (White-breasted Parakeet)

طول بدن پاراکیت سینه سفید به طور معمول و متوسط ۲۴ سانتی متر می باشد که این طوطی دارای یک تاج تیره با حاشیه ی خاکستری کم رنگ در ناحیه ی عقبی می باشد. یک باند ضعیف باریک قرمز رنگ در ناحیه ی جلویی بدن دیده می شود ، هم چنین پاراکیت سینه سفید دارای گونه های کوچک و  زرد رنگ و هم چنین پوششی روی گوش به رنگ نارنجی نیز دارد. ناحیه ی گردن و یقه کاملا سفید و سینه زرد رنگ است. شکم و سطح زیرین بدن به رنگ سبز دیده می شوند. بال به رنگ سبز است در حالی که دم به رنگ سبز و قرمز می باشد. پاراکیت سینه سفید جوان به شکل خال دار دیده می شوند. پاراکیت سینه سفید در گله هایی از ۴ تا ۲۰ نفر زندگی می نمایند.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>