چاینیز پاراکیت مولد

چاینیز پاراکیت

چاینیز پاراکیت یا همان دربین پاراکیت (Derbyan parakeet) یک گونه ی زیبای طوطی آسیایی است. محل اصلی زندگی این طوطی در چین و هند است. این طوطی معمولا جسه در حدود ۵۰ سانتی متری و ۳۲۰ گرم وزن دارد. ویژگی بارز این طوطی شکل ظاهری و رنگ های زیبا و چشم نواز آن است. ویژگی دیگر این طوطی قدرت تکلم بالای این پرنده است. بازیگوشی و هوش بالای این گونه باعث شده تا صاحبان چاینیز پاراکیت ها علاقه زیادی به آنها داشته باشند و از نگهداری آنها لذت ببرند. همچنین چاینیز پاراکیت ها معمولا اهلی و دستی هستند و شما می توانید کارهای روزمره خود را در خانه انجام دهید در حالیکه طوطی بر روی شانه شما نشسته است.

چاینیز پاراکیت

چاینیز پاراکیت

دنیای پرندگان به تازگی یک جفت چاینیز پاراکیت مولد را در لیست فروش خود قرار داده است. این جفت سابقه جوجه دهی نیز دارند. در صورتی که به نگهداری از یک جفت طوطی زیبا و دوست داشتنی علاقه دارید حتما به فروشگاه دنیای پرندگان مراجعه فرمایید و از این جفت زیبا دیدن نمایید. همچنین می توانید جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۲******* و برای خرید با شماره ۰۹۱۲******* تماس حاصل نمایید.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>