چطور با طوطی های بزرگ بازی کنیم؟

چطور با طوطی های بزرگ بازی کنیم؟

چطور با طوطی های بزرگ بازی کنیم؟

طوطی ها پرندگانی حساس ، باهوش هستند که نیاز به تحرک زیادی دارند. آنها موجوداتی گله ای هستند و از بازی و تعامل با دیگران لذت می برند.  در این متن چند راه برای بازی کردن و سرگرم نگهداشتن طوطی ها ارائه می گردد:

۱) در تناوب قرار دادن اسباب بازی به طور هفتگی در قفس طوطی

اسباب بازی های طوطی را به صورت متناوب در قفس تغییر دهید و جا به جا کنید . طوطی ها به طور کلی به دو نوع اسباب بازی نیاز دارند : یک نوع پازل ها هستند که بازی فکری طوطی را تشکیل می دهند و نوع دیگر اسباب بازی های مقاوم در برابر جویدن و سالم برای طوطی هستند که عمدتا از جنس چوب می باشند.

چطور با طوطی های بزرگ بازی کنیم؟چطور با طوطی های بزرگ بازی کنیم؟

۲) حمام کردن طوطی

همانطور که شما از مسواک زدن و استحمام کردن لذت می برید طوطی ها نیز از حمام کردن لذت می برند و فعالیت های نظافتی را دوست دارند و از دوش گرفتن بسیار لذت می برند ، پس در برنامه های روزانه طوطی خود دوش گرفتن را بگنجانید.

چطور با طوطی های بزرگ بازی کنیم؟

۳) بازی با حوله

اغلب طوطی ها از حوله خوششان نمی آید و مقاومت می کنند ، بهتر است که برای خشک کردن طوطی از بازی با حوله استفاده کنید و یک روش خشک کردن در حین بازی را برای طوطی خود اجرا نمایید.

چطور با طوطی های بزرگ بازی کنیم؟

۴) بازی با جعبه ها

طوطی خود را با جعبه های در ابعاد متوسط سرگرم کنید  و داخل آن یک نمد بزرگ یا روزنامه برای جویدن قرار دهید.  هنگامی که طوطی شما در حال جویدن می باشد با ملاقه به آرامی به جعبه ضربه بزنید و توجه آن را جلب نمایید. اجتمالا زمانی که این کار را می کنید طوطی شما شروع به پف کردن می نماید و اگر این کار را با ظروف آشپزخانه انجام دهید طوطی بیشترین لذت را خواهد برد.

چطور با طوطی های بزرگ بازی کنیم؟

۵) ورزش طوطی

طوطی را روی دست خود قرار داده و به آرامی به دستتان ضربه زنید و طوطی را به سمت بالا و پائین هدایت نمایید.

چطور با طوطی های بزرگ بازی کنیم؟

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>