چطور طوطی خود را آرام نگه داریم؟

احتمالا مواقع زیادی بوده که طوطی شما سر و صدا زیادی تولید کرده و شما با هیچ گونه تلاشی موفق به آرام کردن آن نشده اید . در این جا با چند روش ساده به شما می آموزیم چطور طوطی خود را آرام نگه دارید.

۱٫  زمان حمام کردن معمولا طوطی آرام هستند.

مواقعی است که طوطی شما بدون هیچ دلیل جیغ می زند و شما قادر به آرام کردنش نیستید . استفاده از اسپری ملایم آب می تواند طوطی شما را آرام کند ، تاکید می کنم اسپری ملایم  . یا استفاده از حمام آب ولرم می توانید طوطی خود را آرام کنید. هم چنین پس از حمام نیز طوطی شما مدتی را صرف مرتب کردن پرهای خود می کند و در آرامش به سر می برد.

۲٫ در این زمان برای طوطی خود امکان جویدن فراهم کنید.

درست است که طوطی شما سر و صدای زیادی ایجاد می کنید ولی شما می توانید با امکان جویدن برای طوطی به او آرامش دهید . داشتن غذاهای سرگرم کننده یا اسباب بازی های قابل جویدن طوطی شما را آرام خواهد کرد. هم چنین برای طوطی های کوچک تر مانند ککاتیل کمی ارزن تهیه کنید ، امکان جویدن به طوطی ها آرامش می دهد.

۳٫ خواندن یک آهنگ مضحک و پیوسته

در زمانی که طوطی شما عصبی است و سر و صدای زیادی تولید می کند می توانید با خواندن یک آواز آهنگین پیوسته جلب توجه کنید و طوطی خود آرام نگه دارید. و یا می توانید با یک روش متحرک با طوطی خود صحبت کنید که این روش نیز توجه طوطی شما را جلب خواهد کرد.

۴٫ ارائه خدمات سریع

بسیاری از طوطی ها دوست دارند صبح خود را با یک صبحانه خوب شروع کنند ، زمانی که طوطی شما اول صبح سر وصدا می کند به غذا نیاز دارد و سعی کنید بلافاصله برایش غذا تهیه کرده و در اختیارش قرار دهید.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>