کاسکو بالغ سخنگو ۳ ساله بسیار باهوش

خرید طوطی کاسکو جوان باهوش و دستی

کاسکو African grey parrot یک طوطی شگفت انگیز با ویژگی هایی کاملا متمایز از تمام طوطی سانان می باشد که اغلب دارای طرفداران بسیاری در سراسر جهان می باشد و از جایگاه بهتری نسبت به سایر طوطی ها در جوامع بشری برخوردار است . از دلایل محبوبیت ویژه ی کاسکو در دنیا می توان به مواردی چون هوش و استعداد بی نظیر ، قدرت سخن گویی بسیار خوب و هم چنین توانایی بالا در یادگیری و … اشاره نمود. البته قابل ذکر است تمام این ویژگی ها زمانی بروز می کنند که کاسکو در آرامش و شرایطی کاملا مساعد پرورش یابد و به خوبی مورد آموزش قرار گیرد.

کاسکو بالغ سخنگو 3 ساله بسیار باهوش

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد خرید کاسکو بالغ سخنگو ۳ ساله بسیار باهوش می باشد که یک کاسکو کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد که دارای رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش نیز می باشد ،هم چنین کاسکو بالغ دنیای پرندگان یک کاسکو بسیار باهوش می باشد و در حال حاضر که ۳ ساله است توانایی بیان بیش از ۴۶ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ سخنگو ۳ ساله بسیار باهوش و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>