کاسکو african grey parrot یک نوع طوطی بسیار باهوش ، دارای درجه ی یادگیری بالا ، قدرت سخن گویی بسیار مناسب ، رفتار اجتماعی خوب و … می باشد و هم چنین به عنوان یکی از مهربان ترین طوطی های دنیا شناخته شده است و به دلیل داشتن این ویژگی های منحصر به فرد به عنوان یکی از محبوب ترین طوطی های دنیا معرفی گردیده است و طرفداران خود را در سطح جهانی کسب نموده است. تمام ویژگی های کاسکو باعث شده که افراد بسیاری به دنبال خرید کاسکو باشند و به مراکز فروش کاسکو مراجعه نمایند و هر فردی مطابق میل و سلیقه ی خود کاسکو مورد علاقه اش را انتخاب و خریداری می نماید.

یکی از مواردی که در لیست کاسکو فروشی دنیای پرندگان قرار دارد یک کاسکو بالغ سخنگو می باشد که در حال حاضر ۲٫۵ ساله است و کاملا رام و دستی شده و اهلی با رفتاری دوستانه با اطرافیانش می باشد و هم چنین دارای پرهایی مرتب ، منظم و صاف می باشد و در سلامت به سر می برد ، کاسکو سخنگو دنیای پرندگان بسیار باهوش است وتوانایی بیان ۳۵ کلمه را به صورت کاملا واضح دارد و درک مناسبی نیز از معانی این کلمات دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>