کاسکو یکی از هزاران گونه پرنده شناخته شده در سراسر دنیا می باشد که با داشتن ویژگی هایی بسیار متمایز از سایر گونه ها به یک طوطی منحصر به فرد و محبوب جهانی تبدیل گردیده و هر ساله افراد بسیاری علاقه مند به خرید و نگهداری از این طوطی جذاب می باشند . هم چنین این ویزگی ها ی متمایز باعث شده که کاسکو در لیست ۱۰ طوطی برتر و پر طرفدار دنیا قرار بگیرد و هر روزه افراد بسیاری به جمع طرفداران آن بپیوندند. بارزترین ویژگی یک کاسکو میزان هوش و استعداد فوق العاده ی آن می باشد که در حد هوش یک میمون تخمین زده شده است.

xtimthumb.php,qsrc=,hwww.parrot.ir,_wp-content,_uploads,_L6346768755131.jpg,ah=200,aw=200,azc=1.pagespeed.ic.hQjOH13i48

یکی از مواردی که در لیست فروش دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو باهوش بالغ شاداب می باشد که یک کاسکو ۳ ساله ی بسیار باهوش می باشد و کاملا رام و دستی شده و اهلی است و رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش دارد و یک طوطی کاملا اجتماعی می باشد . این کاسکو بالغ در حال حاضر توانایی بیان ۵۳ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و درک مناسبی نیز از کلمات و رفتارها کسب نموده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو باهوش بالغ شاداب و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma dooste azizam
    aliye aziz in kar ro be dalayele ziyadi maazootram va sharmandeye shoma hastam

  2. علی می‌گه:

    بابا قیمت هم بده دیگه هر طوطی که میذاری لطفا قیمت هم بگو

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>