کاسکو سخنگو به عنوان یک حیوان خانگی مورد علاقه و هم چنین به عنوان یک رقیب سر سخت برای حیوانات خانگی چون سگ و گربه توجه افراد بسیاری را به سوی خود جلب نموده است. داشتن ویژگی های منحصر به فرد کاسکو چون قدرت سخن گویی بی نظیر ، درک و فهم بالا ، توانایی یادگیری کلمات و هوش و استعداد بی نظیر در میان طوطی سانان باعص شده تا کاسکو به عنوان یک طوطی بی نظیر در سراسر جهان معرفی گردد و افراد بسیاری هر روزه اقدام به خرید و فروش کاسکو نمایند. اغلب به افرادی که تمایل به تربیت کاسکو توسط خود دارند خرید کاسکو جوان توصیه می گردد.

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو جوان سخنگو اهلی می باشد که بسیار باهوش و شاداب می باشد و یک طوطی بسیار مستعد در زمینه ی یادگیری کلمات و مفاهیم می باشد. هم چنین کاسکو جوان دنیای پرندگان که در حال حاضر ۱ ساله می باشد کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش دارد و توانایی بیان ۴ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو جوان اهلی شده می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>