کاسکو سخنگو جوان

کاسکو یا طوطی خاکستری آفریقایی پرنده‌ای محبوب در کشورهای اروپایی و بسیاری از کشورهای دیگر جهان است، علت محبوبیت این پرنده، هوش سرشار و قدرت سخنگویی و تقلید صدای این پرنده می‌باشد و شاید به یقین بتوان گفت که این پرنده بهترین پرنده تقلید کننده صدا در جهان می‌باشد که به راحتی می‌تواند بیش از صدها واژه را به خاطر سپرده و تکرار نماید و با این کار باعث شادی و خوشحالی صاحبان خود گردد. به طوری که برخی معتقدند این پرنده یک تقلید کننده ی صدا نیست بلکه او قادر است مفهوم واقعی کلمات را به خوبی درک کند. 

یک کاسکو سخنگوی جوان از گروه african grey parrot در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این کاسکو می تواند با صدای بسیار بلند و واضح صحبت کند و قدرت بیان ۱۵ کلمه را نیز دارد.   کاسکو دنیای پرندگان دارای پرهایی بسیار زیبا و مرتب می باشد و تمام علائم سلامتی را دارا ست و هم چنین بسیار باهوش در یادگیری کلمات و مفاهیم می باشد. این طوطی بسیار رام و دستی بوده و با توجه به طبیعت اجتماعی که دارد به راحتی با صاحبش رابطه برقرار می کند. در حال حاضر این کاسکو ۲ ساله است و در صورتی که مراقبت های لازم از آن صورت گیرد می تواند سال های طولانی زندگی کند.

کاسکو جوان

کاسکو سخنگو  جوان

برای بازدید از فروشگاه و خرید این کاسکو زیبا به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>