کاسکو یا طوطی آفریقایی همواره محبوب ترین نوع طوطی در میان جوامع بشری بوده است. عمده ترین دلیل جذابیت و محبوبیت این نوع طوطی در تمامی کشورها توانایی بالای تقلید صدا و بیان تعداد زیادی کلمه و درک مفاهیم توسط این نوع طوطی بوده که سایر طوطی سانان یا فاقد این توانایی ها می باشند یا در سطح بسیار ضعیفی قادر به انجام این کارها هستند.

یک کاسکو سخنگو دوساله ی بسیار شاداب و سرحال در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این کاسکو سخنگو زیبا بسیار باهوش می باشد و درک خوبی از کلمات و رفتارها دارد. کاسکو سخنگو دنیای پرندگان دارای پرهایی بسیار مرتب ، منظم و زیبا و یکدست بوده و هم چنین چشم هایی بسیار شفاف دارد و در کمال سلامت به سر می برد. این کاسکو سخنگو ۱۴ کلمه را به خوبی بیان می کند و تن صدای زیبایی نیز دارد. قابل ذکر است که این کاسکو کاملا رام و دستی شده است و توانایی تطبیق با شرایط محیطی جدید را نیز داراست.

کاسکو سخنگو

کاسکو سخنگو

تصویر بالا مربوط به کاسکو سخنگو دنیای پرندگان می باشد . چنانچه قصد خرید این کاسکو را دارید می توانید غذا و قفس مناسب کاسکو را نیز از فروشگاه دنیای پرندگان خریداری نمایید.

برای بازدید از فروشگاه و خرید این کاسکو سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>