کاسکو یا طوطی آفریقایی african gery parrot یک نوع منحصر به فرد و در واقع جذاب ترین نوع طوطی ها در دنیا می باشد. این نوع ویژه ی طوطی ها همواره مورد توجه انسان ها بوده و به نحو عجیبی طرفداران بی شماری در سراسر دنیا دارد. از علل این جذابیت ها توانایی بی نظیر در سخنگویی و قدرت درک کلمات و مفاهیمی است که به کاسکو گفته می شود.
یک کاسکو سخنگو ی دو ساله ی بسیار زیبا و جذاب در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد . این کاسکو رام و دستی شده است و یک طوطی کاملا اجتماعی و فهیم در درک مسائل و کلمات می باشد. کاسکو سخنگو دنیای پرندگان دارای پرهایی بسیار منظم و مرتب چیده شده است و در نتیجه ظاهری بسبار آراسته و زیبا دارد و در کمال صحت و سلامت به سر می برد. این طوطی توانایی بیان ۲۲ کلمه را به صورت کاملا واضح و درست دارد و آهنگ صدایش نیز بسیار زیباست.

کاسکو سخنگو

کاسکو سخنگو

برای بازدید از فروشگاه و خرید این کاسکو سخنگو زیبا می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید. ضمنا جهت خرید غذا ، قفس و پایه ی مناسب کاسکو نیز می توانید از فروشگاه دنیای پرندگان تهیه نمایید.
هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>