کاسکو سخنگو یا طوطی های آفریقایی گونه ای ویژه و منحصر به فرد از خانواده ی طوطی سانان می باشد که این نوع طوطی در درک کلمات و رفتار و هم چنین تقلید و بیان کلمات طوطی منحصر به فردی می باشد که با اطمینان می توان گفت که هیچ یک از سایر گونه های طوطی سانان این توانایی ها را در این سطح ندارند. هم چنین کاسکو سخنگو گونه ای محبوب در جوامع بشری است و با سایر حیوانات خانگی چون سگ و گربه در رقابت می باشد .
یک کاسکو سخنگو ۲ ساله بسیار زیبا و باهوش در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این کاسکو سخنگو توانایی بیان ۱۹ کلمه را به صورت کاملا واضح با صدایی زیبا دارد و هم چنین قادر به درک معانی کلمات و رفتار اطرافیانش می باشد که این ویژگی کاملا منحصر به این گونه از طوطی سانان می باشد. در ضمن کاسکو سخنگو دنیای پرندگان دارای پرهایی بسیار منظم ، صاف ، زیبا و چشم هایی شفاف می باشد که همگی از علائم سلامتی کامل این کاسکو سخنگو می باشد. قابل ذکر است که این کاسکو کاملا رام ودستی شده است و به راحتی به محیط و افراد جدید عادت می کند.

کاسکو سخنگو

کاسکو سخنگو

برای بازدید از فروشگاه و خرید این کاسکو سخنگو بی نظیر می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.
هادی ندافی :۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>