کاسکو سخنگو یا طوطی آفریقایی (african gery parrot) یک گونه ی منحصر به فرد و جذاب از خانواده ی طوطی سانان می باشد که به دلیل هوش و ذکاوت بالا ، رفتار گرم و صمیمانه با صاحبانش و درک بالا از مفاهیم و رفتارها همواره از محبوبیت فراوانی در جوامع بشری برخوردار بوده و است.
یک کاسکو سخنگو بسیار زیبا در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این کاسکو سخنگو در حال حاضر دو ساله می باشد و دارای پرهایی کاملا صاف ، منظم ، زیبا و مرتب چیده شده است و چشم هایی بسیار شفاف دارد و در سلامت کامل به سر می برد. کاسکو سخنگو دنیای پرندگان کاملا رام و دستی و اهلی شده است و در حال حاضر توانایی بیان ۳۵ کلمه را دارد به طوریکه اگر در شرایط مناسبی قرار گیرد قادر به یادگیری تعداد بسیار بیشتری کلمه خواهد بود. قابل ذکر است که این کاسکو بسیار بازیگوش و شاداب است و به خوبی با افراد جدید رابطه برقرار می کند و خود را با محیط های جدید وفق می دهد.

کاسکو سخنگو

کاسکو سخنگو

برای بازدید از فروشگاه و خرید این کاسکو سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمائید.
هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>