کاسکو سخنگو یا طوطی های آفریقایی همواره محبوب ترین گونه ی طوطی سانان در میان جوامع بشری بوده اند. کاسکو یک سخنگوی ماهر در صحبت کردن با انسان است و در ضمن درک مناسبی از کلماتی که به کار می برد دارد. این نوع از طوطی ها بسیار باهوش ، زیرک ، مقلد بسیار خوب و پرنده هایی شاداب و با نشاط هستند به گونه ای که هر انسانی از داشتن آنها در کنار خود لذت می برد.
یک کاسکو سخنگو منحصر به فرد و بسیار توانا در سخنگویی در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این کاسکو سخنگو ۵ ساله می باشد و البته یک کاسکوی بسیار شاداب و بازیگوش می باشد و دارای پرهایی بسیار منظم و مرتب چیده شده است و چشم هایی کاملا شفاف دارد. کاسکو سخنگوی دنیای پرندگان توانایی بیان بیش از ۴۰۰ کلمه را دارد و با درک کلمات و بدون تقلید به سوال ها و رفتار اطرافیان پاسخ می دهد. این کاسکو سخنگو کاملا رام و دستی است و روی دست می آید و در کل رفتاری بسیار دوستانه و اجتماعی با افراد جدید دارد.
برای بازدید از فروشگاه و خرید این کاسکو سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.
هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>