یک کاسکو سخنگو  دم قرمز از گروه african grey parrot ( طوطی خاکستری آفریقایی) در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد که در گروه خود دارای جثه متوسطی است. کاسکو مورد نظر بسیار رام و دستی می باشد و پرهایی زیبا و سالم دارد. کاسکوی دنیای پرندگان توانایی بیان ۱۰۰ کلمه به صورت کاملا واضح را دارد و تن صدای بلند و زیبایی دارد که این به دلیل هوش بالای کاسکو در درک کلمات و مفاهیم آنها می باشد که این پرنده را در گروه باهوش ترین پرندگان قرار می دهد. طول عمر این کاسکو ۴ سال است که  این گروه از طوطی ها در صورت مراقبت مناسب طول عمربسیار بالایی دارند.

کاسکو سخنگو

کاسکو سخنگو

عکس فوق مربوط به کاسکو سخنگو دنیای پرندگان می باشد که همانطور که می بینید چشم هایی شفاف دارد که نشانه ی سلامتی این کاسکو می باشد. همچنین قفس VP06 که مناسب پرندگان بزرگ است که برای این کاسکو نیز کاربرد دارد ،در دنیای پرندگان موجود می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید این کاسکو سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه فرمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>