کاسکو سخنگو

کاسکو پرنده ای از خانواده psittacidae می باشد که به آن اصطلاحا african grey parrot نیز گفته می شود. از دلایل محبوبیت کاسکو ها در جوامع انسانی هوش بالا ، توانایی درک مفاهیم و قدرت تقلید کلمات می باشد که این موارد باعث قرار گیری کاسکو در گروه محبوب ترین حیوانات خانگی شده است. قابل توجه است که کاسکو این توانایی را دارد که خود را به محیط های جدید وفق دهد و محیط جدید سازگاری یابد. 

یک کاسکو جوان دو ساله سخنگو ی زیبا در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این کاسکو قدرت بیان ۱۰ کلمه را به صورت کاملا واضح و رسا دارد و  کاملا رام ، دستی ، شاداب و اهلی می باشد. کاسکو دنیای پرندگان دارای پرهایی بسیار زیبا ، سالم و منظم می باشد که نشان از سلامتی کامل این کاسکو بوده. با توجه به سن پایین این کاسکو می توان گفت که در صورت نگهداری و مراقبت های مناسب سال های سال می تواند پرنده ی خانگی شما باشد.

کاسکو سخنگو

کاسکو سخنگو

در تصویر بالا کاسکو دنیای پرندگان را مشاهد می کنید. چنان چه قصد خرید این کاسکو را دارید  می توانید با توجه به مطالب ارائه شده ی قبلی قفس مناسب این کاسکو و غذای مخصوص کاسکو را نیز از فروشگاه دنیای پرندگان خریداری نمایید.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو سخنگو و قفس آن می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>