یک کاسکو سخنگو ۳ ساله در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این کاسکو کاملا رام و دستی و اهلی شده است. کاسکو دنیای پرندگان دارای پرهایی بسیار صاف ، منظم و زیبا و یکدست می باشد. این کاسکو بسیار اجتماعی است و بسیار سریع به صاحبان جدیدش عادت کرده و خود را با شرایط وفق می دهد . کاسکو ی مورد نظر توانایی بیان ۴۰ کلمه را به صورت کاملا واضح و بلند دارد و تن صدای زیبایی هم دارد.  همان طور که می دانید کاسکو به عنوان با هوش ترین گونه ی طوطی ها معرفی شده و یکی از دلایل محبوبیت کاسکو بیش از سایر طوطی سانان هوش فراوان و درک مفاهیم کلمات است که سایر طوطی سانان از آن بی بهره می باشند. این کاسکو علاوه بر بیان کلمات ، توانایی بالایی در درک رفتار و مفاهیم کلماتی که می شنود دارد و این ویژگی بر جذابیت های آن افزوده است. با توجه به هوش و استعداد بالای این کاسکو می توان به راحتی گفت که چنانچه صاحب آن برای آموزش کاسکو وقت بگذارد قطعا کلمات بیشتری را یاد می گیرد.

کاسکو سخنگو

کاسکو سخنگو

برای بازدید از فروشگاه و خرید این کاسکو سخنگو زیبا و باهوش می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>