کاسکو سخنگو اغلب به عنوان جذاب ترین نوع طوطی شناخته شده و افراد بسیاری هستند که مشتاق نگهداری این نوع از طوطی ها می باشد چرا که کاسکو یک سخنگوی ماهر است و هیچ پرنده ی دیگری در امر سخنگویی و درک کلمات هم رده ی کاسکو معرفی نشده است. هم چنین کاسکو می تواند درک مناسبی از کلمات و مفاهیم کسب کند . البته این ویژگی های متمایز کاسکو نیاز به یک تربیت مناسب و شرایط مساعد زندگی برای کاسکو دارد ، از این رو اغلب به طرفداران کاسکو پیشنهاد می گردد که برای تربیت و آموزش دلخواه به کاسکو اقدام به خرید جوجه کاسکو در سنین پائین به خصوص جوجه کاسکو چشم دودی نمایند ، زیرا در این سن آموزش به کاسکو ساده تر خواهد بود و میزان پذیرش کاسکو بهتر است.

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو سخنگو دنیای پرندگان قرار دارد جوجه کاسکو چشم دودی بسیار شاداب و رام و دستی شده است که در حال حاضر ۸ ماهه می باشد و در سلامت کامل به سر می برد و کاملا آمادگی یادگیری کلمات و هرنوع آموزش رفتاری را دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو چشم دودی می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>