کاکادو چشم آبی

کاکادو چشم آبی

کاکادو چشم آبی با نام علمی Cacatua ophthalmica یک نوع کاکادو با جثه ای نسبتا بزرگ به طولی حدود ۵۰ سانتی متر با بدنی سفید رنگ و تاجی متحرک ، منقاری سیاه ، پاهای خاکستری تیره و سفید و یک لبه ی  آبی رنگ در پوست اطراف چشم  می باشد که این ویژگی آخر دلیل نام گذاری این کاکادو به کاکادو چشم آبی می باشد.

همانند سایر کاکادوها ، کاکادو چشم آبی می تواند از پایش برای نگهداری اشیاء استفاده کند و هنگامی که روی پا می ایستد از منقارش برای برداشتن اشیاء استفاده می کند ، با این حال این نوع رفتاری میان پرندگان نسبتا غیر معمول می باشد.

جنس های کاکادو چشم آبی بسیار شبیه هم هستند و تفاوت چندانی میان نر و ماده نیست ، برخی از نرها دارای عنبیه چشم قهوه ای تیره و برخی از ماده ها دارای عنبیه چشم قهوه ای مایل به قرمز هستند که البته این تفاوت کوچک نمی تواند برای تمایز آنها قابل اعتماد باشد.

کاکادو چشم آبی بومی جنگل ها ، تپه ها و دشت های بریتانیا در پاپوآ گینه نو می باشد و این تنها نوع کاکادو در مجمع الجزایر بیسمارک است.

کاکادو چشم آبی معمولا ۲-۳ تخم می گذارد که پس از ۲۸ روز تخم ها تبدیل به جوجه می شوند و جوجه ها پس از ۱۲ هفته قادر به ترک لانه می باشند.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

4 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorod bar shoma doste aziz
    felan mojod nist

  2. افشین می‌گه:

    سلام خوبی من یک کاکادو چشم ابی می خواستم چه قیمت می باشند

  3. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    یک عدد ۳۰ کلمه موجود هستش به قیمت ۷٫۵ ملیون تومان

  4. مسلم فرهاد می‌گه:

    لطفاً قیمت رو برام ایمیل کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>