گرین چیک آناناسی رنگ

گرین چیک

گرین چیک ها نیاز به سرگرمی و بازی کردن با دیگران دارند. این پرنده بسیار اجتماعی است و علاقه زیادی به ارتباط برقرار کردن دارد. یکی دیگر از ویژگی های طوطی گونه سبز آرام و ساکت بودن این پرنده است. گونه سبز ها معمولا در کنار آرامش و ساکت بودن بسیار شجاع هستند به طوریکه در مواجه شدن با پرندگان بسیار بزرگتر از خود به هیچ وجه پا پس نمی کشد. یکی از رفتارهای متفاوت و خاص این طوطی علاقه آنها به آویزان شدن از یکجا است به طوریکه به حالت پشت و رو قرار می گیرند.

گرین چیک

گرین چیک

یک گرین چیک آناناسی رنگ بسیار زیبا و آرام به لیست فروش دنیای پرندگان اضافه شده است. این طوطی گونه سبز تازه دانه خوار شده است و در حال زمزمه برای حرف زدن است. این طوطی خاص و زیبا برای بازدید شما در فروشگاه دنیای پرندگان قرار گرفته است. شما دوستان می توانید برای بازدید از این طوطی زیبا و دیگر پرندگان ما به فروشگاه مراجعه فرمایید. همچنین می توانید جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۲******* و برای خرید با شماره ۰۹۱۲******* تماس حاصل نمایید.

گرین چیک

گرین چیک

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>