گرین چیک مولد

گرین چیک مولد

طوطی گونه سبز یا گرین چیک یکی از انواع طوطی سانان است که اخیرا بسیار مورد توجه بوده. یکی از دلایل محبوبیت گرین چیک ها هم بازی شدن آنها با صاحبان خود است. گرین چیک ها با جنب و جوش و فعالیت خود همواره دوست دارند با صاحب خود مشغول بازی و سرگرمی باشند. یکی از مسائل مهم در نگهداری از این طوطی ها برنامه ی ورزشی آنها است. این پرندگان معمولا در زیستگاه طبیعی خود روزانه چندین کیلومتر پرواز می کنند. برای حفظ سلامت و شادابی طوطی گرین چیک خود سعی کنید روزانه چند ساعت طوطی را از قفس بیرون بیاورید و امکان پرواز را در اختیار او بگذارید.

گرین چیک مولد

گرین چیک مولد

به تازگی یک جفت گرین چیک مولد در لیست فروش دنیای پرندگان قرار گرفته است. این جفت گرین چیک کاملا رام و دستی هستند. و فروش آنها به شرط جوجه دهی و با تضمین خواهد بود. طوطی نر این جفت یللو و ماده سینامون است. در صورت تمایل می توانید برای بازدید از این جفت زیبا به فروشگاه دنیای پرندگان مراجعه فرمایید. همچنین می توانید جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۲******* و برای خرید با شماره ۰۹۱۲******* تماس حاصل نمایید.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>