یک جفت لری رنگین کمان و سرخپوستی

یک جفت لری رنگین کمان و سرخپوستی

جفت لری مولد

لری رنگین کمان به عنوان یکی از زیباترین و جذابترین طوطی های دنیا شناخته می شود. محل سکونت این پرنده اندونزی و استرالیا است. از دلایل محبوب بودن این نوع طوطی می توان به ظاهر زیبا و بازیگوشی و شیطنت این طوطی اشاره کرد. این بازیگوشی دلیل بر آن بوده تا لقب دلقک را به این طوطی بدهند. از دیگر ویژگی های این طوطی می توان به شجاعت و پر جنب و جوش بودن آنها اشاره کرد. غذا دادن به لری ها نیز یکی از جذابترین قسمت های ارتباط با آنهاست. لری ها از گلها و شهدها تغذیه می کنند و با زبان متفاوت خود به شکل جالبی غذا می خورند. در مورد لری های رام و دستی این مورد جذابیت دو چندانی دارد.

جفت لری رام

جفت لری رام

به تازگی یک جفت لری رام و دستی در لیست فروش دنیای پرندگان قرار گرفته است. این جفت بسیار زیبا و دوست داشتنی تشکیل شده از یک لری رنگین کمان و یک لری سرخپوستی است. این جفت لری مولد نیز هستند. مهربان و اهلی بودن این جفت و زیبایی آنها بسیار لذت بخش است و تجربه ای متفاوت برای نگهدارنده آنها به دنبال خواهد داشت. اگر علاقه مند به نگهداری از یک جفت پرنده زیبا و متفاوت هستید این جفت لری دوست داشتنی مناسب شما خواهند بود. جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۲******* و برای خرید با شماره ۰۹۱۲******* تماس حاصل نمایید.

جفت لری مولد

جفت لری مولد

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>