یک جفت ملنگو خاص

ملنگو

ملنگو یک پرنده بسیار زیبا از دسته ی طوطی سانان است. ملنگو دارای یک طوق صورتی رنگ در گردن خود است که همین طوق صورتی رنگ معروف ترین مشخصه این طوطی است به طوریکه نام بینالمللی این پرنده، طوطی حلقه قرمز است. طوطی ملنگو همواره در سراسر دنیا به عنوان یک پرنده خانگی مورد استقبال بوده است. این پرنده علاوه بر زیبایی و و پر جنب و جوش بودن به راحتی خود را با شرایط وقف می دهد. به همین دلیل طوطی ملنگو به عنوان یک پرنده خانگی بسیار مورد توجه است چون بر خلاف دیگر انواع طوطی سانان نگهداری این پرنده زمان کمتری می برد و حداقل روزی نیم ساعت زمان برای این طوطی کافی است. اگر به دنبال یک طوطی زیبا و دوست داشتنی برای خانه خود هستید طوطی ملنگو یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

ملنگو

ملنگو

دنیای پرندگان یک جفت ملنگو بسیار زیبا با رنگ خاص و کمیاب را در لیست فروش خود قرار داده است. اگر از علاقه مندان به پرنده های خانگی و طوطی ها هستید با دیدن این جفت ملنگو زیبا دل کندن از آنها برای شما سخت خواهد بود. در صورت تمایل می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه دنیای پرندگان مراجعه کنید و یا  جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۲******* و برای خرید با شماره ۰۹۱۲******* تماس حاصل نمایید.

ملنگو جفت

ملنگو جفت

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>