فروش مرغ مینا ۳ ساله

فروش مرغ مینا 3 ساله

مرغ مینا یک پرنده ی سخن گوی بسیار خوب از خانواده ی سارها می باشد که از قدرت تقلید صدای بسیار بالایی برخوردار می باشد که زیستگاه اولیه آن نیز هندوستان است . از دیگر ویژگی های جالب توجه یک مرغ مینا باید به تطبیق سریع آن به محیط و افراد جدید اشاره نمود که مرغ مینا به سرعت خود را با هر سیستم جدیدی وفق خواهد داد. مرغ مینا به طور کلی دارای سر و گردنی سیاه و پشت و سینه ی قهوه ای تیره می باشد ، هم چنین پرهای لبه ی دم و زیر بال ها به رنگ سفید می باشند که هنگام پرواز کاملا مشخص هستند. هم چنین توانایی خوب در سخنگویی مرغ مینا اغلب افراد را تحت تاثیر قرار می دهد .

فروش مرغ مینا 3 ساله

یکی از مواردی که در لیست فروش پرندگان دنیای پرندگان قرار دارد فروش مرغ مینا ۳ ساله می باشد که یک پرنده ی بسیار سالم با پرهایی کاملا مرتب و منظم می باشد و هم چنین این مرغ مینا به خوبی روی دست می آید و رام و اهلی شده است و یک پرنده ی کاملا اجتماعی می باشد. هم چنین این مرغ مینا در  حال حاضر که ۳ ساله می باشد توانایی بیان ۲۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید مرغ مینا ۳ ساله و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>