غذای طوطی خورشیدی یا سان کانور

در طبیعت غذای طوطی خورشیدی را انواع آجیل ، دانه ها و میوه ها تشکیل می دهند. بسیاری از صاحبان سان کانورها در ابتدا یک رژیم غذایی مخلوط برای طوطی همراه با  ارزن ، کرم ها و سبزیجات برای طوطی خورشیدی در نظر می گیرند. هم چنین آنها غذای خانواده ی شما را نیز می خورند.

این در حالی است که رژیم غذایی تجاری کانور ها فاقد دانه و سبزیجات تازه و حتی میوه ها می باشد و هم چنین ممکن است سان کانور شما از خوردن این غذای فرموله شده امتناع کند یا یک رفتار منفی از خود نشان دهد. در این رژیم غذایی شما نیاز به استفاده از ویتامین ها و مکمل کلسیم دارید . اگر نمی خواهید رژیم غذایی سان کانور خود را به پلت ها محدود کنید باید رژیم غذایی زیر را رعایت کنید:

۵۰% دانه ها ، غلات و نان

۴۵% سبزیجات . اغلب سبزیجات تازه برای محتوای ویتامین ها مورد استفاده قرار می گیرند ولی در شرایطی که سبزیجات تازه در دسترس نیست سبزیجات پخته یا یخ زده نیز گاهی می خورند

۵% میوه و پروتئین ، سان کانور شما به یک میزان کلسیم  کافی نیاز دارد، آجیل ، حبوبات ، گوشت می توانند کلسیم و پروتئین مورد نیاز کانور شما را تامین نمایند.

هرگز قهوه ، آووکادو ، نمک و شکلات به سان کانور خود ندهید.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>