کاسکو سخنگو یا اصطلاحا طوطی آفریقایی جنسی منحصر به فرد ، با هوش و زیرک از خانواده ی طوطی سانان می باشد. کاسکو سخنگو پرنده ای بسیار باهوش در درک رفتارها و کلماتی است که با آنها روبرو می شود. این طوطی علاقه ی بسیار زیادی به بازی کردن و یک همبازی و همراه در طول روز دارد. به خاطر این گونه رفتارهای جذاب و شباهت بسیار به یک کودک انسان و رقابت زیاد با حیوانات خانگی چون سگ و گربه ، کاسکو به عنوان یک حیوان خانگی محبوب همواره مورد توجه قرار می گیرد.

کاسکو سخنگو

کاسکو سخنگو

یک کاسکو سخنگو  زیبا در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این کاسکو سخنگو ۲ ساله می باشد و توانایی بیان ۳۷ کلمه را به صورت واضح و با تن صدایی زیبا دارد.  در ضمن این کاسکو سخنگو دارای پرهایی بسیار صاف ، منظم و مرتب چیده شده است و چشم هایی کاملا شفاف دارد و کوچکترین علائمی از بیماری در ظاهرش مشاهده نمی شود. کاسکو سخنگو دنیای پرندگان کاملا رام و دستی شده است و به راحتی به محیط اطراف و صاحبان جدیدش خو می گیرد  و علاقه ی زیادی به بازی کردن دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید این کاسکو سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>