کاسکو سخنگو یا طوطی های آفریقایی یک نوع منحصر به فرد و بسیار محبوب از انواع طوطی سانان می باشد. این نوع طوطی بهترین سخنگو در میان انواع طوطی سانان معرفی شده و عمده ترین دلیل جذابیت این طوطی نیز به همین دلیل می باشد. هم چنین باید گفت که کاسکو پرنده ای بسیار باهوش ، زیرک و مهربان است که اغلب به عنوان یک همدم موجودی دوست داشتنی می باشد و لحظات شادی را برای صاحبانش به ارمغان می آورد.
یک کاسکو سخنگو دو ساله در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این کاسکو سخنگو توانایی بیان ۱۵ کلمه را دارد و تن صدای زیبایی نیز دارد و در صورتیکه در محیط مناسبی نگهداری شود و صاحبان جدیدش برای آموزش آن زمان کافی صرف کنند مستعد یادگیری تعداد بسیار زیادی کلمه ی جدید می باشد. کاسکو سخنگو دنیای پرندگان دارای پرهایی بسیار صاف ، منظم و مرتب چیده شده و چشم هایی کاملا شفاف می باشد و در سلامت کامل به سر می برد و کاملا رام و دستی شده است و روی دست می آید.

کاسکو سخنگو

کاسکو سخنگو

برای بازدید از فروشگاه و خرید این کاسکو سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.
هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>